Uuden muotoilun yhdistys | Turku Design Festival tulee taas ensi vuonna!

Turku Design Festival tulee taas ensi vuonna!

Tervetuloa mukaan suunnittelemaan ja ideoimaan turkulaisen muotoilun festivaalia! Huhtikuisen aamiaistapaamisen tuloksena päätettiin käynnistää TDF:n suunnittelutyö kunnolla ja seuraava tapaaminen järjestetään uutiskirjeen tiedoista poiketen HUB Turun tiloissa tiistaina 15.5.2018 klo 17-19:30. Olet tervetullut mukaan myös viiden jälkeen.

TDF suunnitteluun voivat osallistua kaikki muotoilusta ja sen kehittämisestä kiinnostuneet toimeliaat UMYn ystävät. Uuden Muotoilun Yhdistys koordinoi festivaalia, mutta tapahtuma tehdään yhdessä Teidän kanssa ♥

HUBin tilat sijaitsevat Turun ydinkeskustassa osoitteessa Eerikinkatu 7. Tila on rakennuksen kolmannessa kerroksessa ja sinne pääsee sekä hissillä että portaita. Olemme huoneessa nimeltä The Harbour. Tilaan mahtuu tiukalla sovituksella 20, joten toivomme ennakkoilmoittautumisia sähköpostitse:
tapahtumat@uudenmuotoilunyhdistys.fi otsikolla TDF 2019

Tervetuloa mukaan vaikuttamaan!