Uuden muotoilun yhdistys | Ornamo aamiainen: Muotoilija – hinnoittele palvelusi kannattavammin! 25.10.16

Ornamo aamiainen: Muotoilija – hinnoittele palvelusi kannattavammin! 25.10.16

Ornamo aamiainen: Muotoilija – hinnoittele palvelusi kannattavammin!

Hinnoittelu on yksi tärkeimmistä yrityksen markkinointipäätöksistä. Jo pienellä hinnan muutoksella voi olla suuri merkitys yrityksen tulokseen. Sen lisäksi yritysten pitäisi ymmärtää miten asiakkaat muodostavat hintamielikuvan. Koulutuksessa käydään läpi hinnoittelulaskelmia, katetuottoa, hinnoittelun psykologiaa sekä sitä, mikä on viestinnän vaikutus hinnoitteluun.

Kouluttaja, luennoitsija, mentori ja yritysten sparraaja, KTM Sari Lönnqvistillä on 20 vuoden kokemus kansainvälisten suur- ja pienyritysten markkinoinnista, viestinnästä ja mediasuhteista.

Paikkana Sparkup Turku  osoitteessa Tykistökatu 4 B, 20520 Turku

Ohjelma:
8.30 Aamiainen
9–11 Muotoilija – hinnoittele palvelusi kannattavammin / Sari Lönnqvist
11–11.15 Ornamo yhdistää, aluetoiminta käynnistyy / projektipäällikkö Petra Ilonen
11.15–12.00 Verkostoitumista yrittäjien kesken

Koulutus on avoin ja ilmainen. Imoittaudu: https://ornamo.gruppo.fi/online-applications/index.php/254513

Tapahtuman facebook sivut löytyvät osoitteesta https://www.facebook.com/events/185964345144880/