Uuden muotoilun yhdistys | MIKÄ ihmeen PAMU? Palvelumuotoilukoulutus UMYn jäsenille

MIKÄ ihmeen PAMU? Palvelumuotoilukoulutus UMYn jäsenille

TERVETULOA UMY:n JÄSENKOULUTUKSEEN!

UMY tutustuttaa jäsenensä palvelumuotoiluun – mitä sillä tarkoitetaan? Miten voisin pienyrittäjänä hyötyä palvelumuotoilusta? Iltapäivän aikana saamme tutustua palvelumuotoiluun kahden eri asiantuntijan näkökulmasta.

Aloitamme Jyrki Ålandin puheenvuorolla. Jyrki edustaa Digimaailma yritystä, joka keskittyy tuottamaan parempia asiakaskokemuksia palvelumuotoilun avulla. https://digimaailma.fi/#otayhteytta

Toisena puhujana meillä on UMY:n hallituksen jäsen, muotoiluyrittäjä Maiju Kinnunen / Muotoilutoimisto Maiju Kinnunen. Maiju tekee palvelumuotoilua oman toiminimensä kautta monenlaisille asiakkaille. Hänen puheenvuorossa palvelumuotoilua lähestytään asiakaslähtöisen kehittämisen näkökulmasta. Maiju kertoo myös omasta työstään eli miten palvelumuotoilua käytetään julkisella sektorilla ja järjestöjen toiminnan kehittämisessä.

Koulutus on UMY:n jäsenille maksuton.

Ilmoittautumiset vim. 15.4.2018 sähköpostilla: uudenmuotoilunyhdistys@gmail.com

Lisätietoa puhujista ja ohjelmasta päivitetään tapahtumaan FB-sivulle! Stay tuned!

PS. Jos et vielä ole UMY:n jäsen niin tee nopsasti jäsenhakemus ja pääset mukaan jäsentapahtumiimme!