Uuden muotoilun yhdistys | Design Outlet Turku

Design Outlet Turku

Sunnuntaina 8. huhtikuuta 2018 klo 11.00-16.00 ensimmäistä kertaa järjestettävä Design Outlet Turku valtaa Forumin Kauppakeskuksen kauppa-aukion.
Tarjolla on paikallisilta, tunnetuilta muotoiluyrittäjiltä asusteita, vaatteita, koruja, grafiikkaa, keramiikkaa, muotoilu- ja sisustustuotteita. Tule tekemään ainutlaatuisia ja edullisia löytöjä mallikappaleiden, protojen, yksittäiskappaleiden, poistuvien tuotteiden, sesongin loppujen, viimeisten kappaleiden ja kakkoslaatuisten tuotteiden joukosta.

Mukana tapahtumassa ovat Ateljee Agami & Butik, art & design rannveig, Hookoohoo design, Johanna K design, Saana ja Olli, Terraviiva, Uuden Muotoilun Yhdistys sekä Forumilaiset handmade by KOTONA, Dama Design, Kaisla, Kellokauppa KultaViljaset ja KUKUTI mini concept store.

Tapahtuma on osa Forum Korttelin superviikonloppua, johon kuuluvat Forumin Ravintolapäivä la 7.4.2018 ja Design Outlet Turku su 8.4.2018.
Facebook tapahtuma: https://www.facebook.com/events/355935421588326/

Tapahtuman järjestää Uuden Muotoilun yhdistyksen yritysjäsenet. Tervetuloa viihtymään ja tekemään huippuhyviä löytöjä niin itselle kuin lahjaksikin. Nähdään Forumissa!